Բուժաշխատողը հայտնվել է վերակենդանացման բաժանմունքում Pfizer-ով պատվաստվելուց հետո

2760
Ուրբաթ, 05 մարտի, 2021 թ., 00:35
Ավստրալիայում բուժաշխատողի մոտ ուժեղ անաֆիլակտիկ ռեակցիա է առաջացել կորոնավիրուսի դեմ Pfizer ընկերության պատվաստանյութով պատվաստվելուց հետո։ Նա տեղափոխվել է վերակենդանացման բաժանմունք, հաղորդում է 9News հեռուստաալիքը:
Հաղորդվում է, որ տղամարդու ինքնազգացողությունը վատացել է Քվինսլենդ նահանգի Գոլդ Քոսթ քաղաքի հիվանդանոցներից մեկում պատվաստվելուց հետո։
Նրան ժամանակին օգնություն է ցուցաբերվել։
«Օգնությունն արագ և արդյունավետ է եղել, հիվանդը պատշաճ կերպով բուժում է ստացել։ Նա արդեն ապաքինվել է»,- հայտարարել են տեղական իշխանությունները:

ԱՆ-ն՝ Ծավ բնակավայրի խմելու ջրի հետազոտությունների արդյունքների վերաբերյալ
25028.10.2026, 15:06
Ո՞վ է Ինեսա Ասմանգուլյանը, որին վստահվել է «Ավան» հոգեկան առողջության կենտրոնի ղեկավարումը․ «Ժողովուրդ»
29528.10.2026, 09:00
Մանրամասներ՝ ավտոբուսի վթարից տուժածների առողջական վիճակի վերաբերյալ
68923.10.2026, 15:48
«Մինչև 350 հազար քաղաքացի 2027-ից սկսելու է օգտվել առողջության ապահովագրությունից». Անահիտ Ավանեսյան (տեսանյութ)
82421.10.2026, 13:12
«Եվրոպայում գրանցված դեղերը դյուրին ընթացակարգով կարող են գրանցվել Հայաստանում»․ «Ուժեղ Հայաստան» (տեսանյութ)
86819.10.2026, 13:00
«Բյուջեն «քերելու» նուրբ արվեստը»․ Անուշ Պողոսյան
100417.10.2026, 11:24
Ռուսաստանում առաջին անգամ իրականացվել է ողնուղեղի փոխպատվաստման վիրահատություն
231116.10.2026, 22:48
Սանկտ Պետերբուրգում 4 մարդ է հոսպիտալացվել կապիկի ծաղիկ վիրուսային հիվանդությամբ
225816.10.2026, 20:48